Trött

Jag är väldigt trött just nu fast jag skriver några rader ändå. Man kan ju inte bara starta en blogg och börja dela ut löften till höger och vänster och sen aldrig skriva något. Man har förpliktelser och... Gud, vilket skitigt tangentbord vi har här hemma. F-tangenten = gammal intorkad glass. Eller vadå? T = en snorbuse (inte min). M = något blått? Antagligen en tushpenna. 4= Vad är det? Brunt och klibbigt. Trycker man till 4:an lite hårdare än nödvändigt så fastnar fingertoppen en liten stund. Och om man tittar in under tangenterna... nej, det gör man bara inte. Ja, herregud. Och bilen går bra? Jovars... hade jag haft någon så hade den säkert rullat en stund till.
   Jag har jobbat på reklaminspelning hela dagen. Blev upplockad 06.30. Blev avsläppt 21.02. Jag är väldigt trött nu men jag skriver ändå. Jag tänkte faktiskt att jag skulle göra en kupp och skaffa lite mer läsare genom att kvala in på "mest aktiva - listan". Så man syns lite. Sen såg jag att den minst aktiva på" mest aktiva-listan" skrev två gånger i halvtimmen, dygnet runt typ. Den minst aktiva. Hur ska jag någonsin kunna matcha det? Om jag skulle skriva så ofta skulle jag ju inte ha något vättigt att säga. Bloggarna skulle vara meningslösa. Och när skulle jag umgås med min son? Min tjej? När skulle jag jobba? Och när skulle jag sova. Jag ska ju bli hämtad 06.30 imorgon också. Och dan efter det. och ända till tisdag. Har jag föresten nämnt att jag ser NK klockan från mitt kontor? Och vatten ser jag också. Jag lovar, en dag ska jag lägga in ett foto här så ni får se själva. Gud vad jag är trött. Det blir ingen kupp. Det får gå ändå. Ibland gör det det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar



RSS 2.0