Allan hjärta Pippi

Och så steg jag då oannonserad in köket och fann min son torrjucka mot Pippi Långstrump på köksgolvet. Jag tappadde helt talförmågan och såg generat bort. Allan fortsatte släta över Pippi som inte gjorde något större motstånd. När han till slut noterade min närvaro sa han; "Oj, hoppsan" och skrattade tillgjort.


(Ursäkta skärpan, det fanns helt enkelt ingen tid för finjusteringar.)

--------------------------------------------------------------
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Vronkan

asg

Hahaha. Mkt roligt! :D

2009-04-06 @ 22:07:20
URL: http://jvil.blogg.se/
Postat av: towe

Haha! Man kan inte låta bli att undra hur han snappat upp det där? Längesedan jag såg Pippi men har inget minne av torrjuck.

2009-04-07 @ 08:54:47
URL: http://cpmamman.blogspot.com
Postat av: Kalle C

Pippi är mer utmanande än man kanske trott. Man kan till exempel klä av dockan alla kläder och med tanke på att hon ju faktiskt har strumpeband så kan man ju fantisera vidare... nej, nu får jag sluta. Usch, Kalle. Aja Baja!

2009-04-07 @ 09:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar



RSS 2.0