This conversation is over...

Ja. Då var det sagt. Nu är det slut med den här skiten. Jag skyfflar en stor spade med jord över den här bloggen och säger: må du vila i frid och av jord skall du också vara (eller hur det nu är). Du var min första blogg och du har lärt mig så mycket. Bra grejer och dåliga grejer. Roligt och tråkigt... (jag är ingen talare)

This Conversation is over.

Jag sa någon gång att jag döpte bloggen till det bara för att få avsluta den på detta vis. Med de där orden på engelska som säkert uttalats i tusentals filmer och nu kan jag inte komma på en enda. Den här konversionen är slut men jag slutar självklart inte skriva. Nej, det här är bara början. Följ med till PAPPA KALLE. Där forsätter allt precis som vanligt. Fast lite snyggare och lite lite lite bättre.

Kommentarer
Postat av: my

det kan inte vara sant! Vad ska vi, dina hängivna läsare göra nu? Inte pappa Kalle jag tänker aldrig gå in på den bloggen. Hör du det aldrig. ALDRIIIG!!!!

2009-11-04 @ 15:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar



RSS 2.0