Some dancing and some scratching

Så för en sekund tvekar jag och tänker; kan jag göra så här? Kan jag röja min anonymtet på detta sätt och hänga ut både barn och röst och hemmamiljö för allmän beskådning. Men så är det ju den bästa film jag gjort. Och han är ju så söt och rolig att jag blir gråtfärdig och jag är ju självfallet stolt över allt detta och då tänker jag att det ska ni få se. Så jag tar ett djupt andetag, nickar beslutsamt och publicerar denna lilla mobilfilm med raka klipp på 7.20 och hoppas att ni orkar se hela för den blir bara bättre och bättre. Mycket nöje.



_______________________________________________________________________________________
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Fia

Underbart, vilka moves! Ja vad ska det bli av dagens barn som inte vet vad en vinylskiva är....jag har inte ens en spelare så jag får nog komma til dig när jag får barn och ska utbilda den i allt viktigt man behöver veta.

2009-05-07 @ 12:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar



RSS 2.0