Ett dåligt val

Ibland förstår jag inte mig själv. Mitt agerande. Mina val.

Som här.



Med facit i hand så hade förstås det bättre alternativet varit att stoppa honom, att kasta sig fram och skrika; ”Nej, Allan! Inte HD- Boxen!”, och sen slita hammaren ur hans små händer. Men istället tog jag ett kort. Ett kort som dessutom, i all iver, blev suddigt.
   Men det var mitt val. Mitt dåliga, dåliga, dåliga val.


_________________________________________________
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så underbart att se att det finns fler som inte förstår sig på sig själva. Jag har aldrig begripit mig på den person som besitter min kropp (höll jag på att säga) jag menar tvärt om. Nej, du ser jag fattar inte.

Kul och underhållande blogg. Trevlig unge.

2009-04-29 @ 20:41:59
Postat av: Kalle

Tack. Jag har kommit av mig väldigt i skrivandet här. Hoppas jag hittar tillbaka snart.

2009-04-29 @ 22:51:24
Postat av: Sassa

Jag saknar att läsa dina tankar och funderingar.

2009-05-01 @ 23:34:47
Postat av: Fia

Vart har du tagit vägen?

2009-05-03 @ 20:10:44
Postat av: Fia

Vart har du tagit vägen?

2009-05-03 @ 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar



RSS 2.0