Bloggfredag

Nu förstår ni. Nu har jag tänkt till. Som kompensation för att jag knappt skrev något förra veckan (till mina sex hängivna läsares besvikelse) samt ett försök att ännu en gång öka min läsarkrets tänker jag köra ett stort bloggrally på fredag. Jag kommer ägna veckan åt att skriva en mängd texter av OTROLIGT hög kvalité och sedan publicera dem under nämnd dag med en halvtimmes mellanrum (eller vad sokm nu krävs) för att ta mig upp på första platsen på blogg.se´s mest aktiva lista. Det kommer bli svårt. Det kommer bli hårt. Kenza skriver väldigt ofta. Väldigt väldig ofta. Men jag ska gå förbi om nu svetten så ska rinna nerför min rygg och mina fingrar ska blöda. Det ska gå. Det ska gå.

Vänta bara...

Kommentarer
Postat av: Malin

Da har jag nagot att se fram i mot... tackar..

2009-03-05 @ 19:03:55
Postat av: Anna

Kul blogg Kalle! Härligt du skriver!

2009-03-06 @ 15:25:24
URL: http://princessconzuela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar



RSS 2.0